niedziela, 3 lipca 2016

Po długim czasie...

W końcu mogę, chcę i mam czas na spokojnie napisać post...

Blog, to coś co tworzysz TY, i o co TY dbasz. To TY decydujesz, kiedy ma pojawić się kolejny wpis, i TY decydujesz jak ten blog będzie wyglądał i o jakiej będzie tematyce. Blog to coś, nad czym masz całkowitą kontrolę. Posiadanie ludzi, którzy popierają coś co robisz i ci kibicują jest największą motywacją na świecie, dzięki temu można poszerzyć swoje horyzonty.

Tak słowami wstępu. Poczułam że w końcu trzeba coś dodać i proszę: korzystając z dobrej pogody, umówiłam się z dziewczynami na zdjęcia i jestem z nich bardzo zadowolona, co tu dużo mówić.. Dziewczyny również :)




































Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Miłe i szczere komentarze, oczywiście motywują mnie do dalszej pracy!
> Nie popieram obs/obs
> Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga, abym mogła na niego zajrzeć - jeśli mi się spodoba - zaobserwować!
> Jeśli ci się spodoba mój blog - zaobserwuj!