niedziela, 24 kwietnia 2016

Szkoła, nauka, praca...



Wstajesz, myjesz zęby, ubierasz się, pakujesz plecak, jesz śniadanie, i idziesz do szkoły. Poniedziałkowe dwie lekcje matematyki, szukanie x, i rysowanie funkcji, przerwy, spisywanie zadań domowych i robienie ściąg na ostatnią chwilę. Wracasz do domu, kładziesz się i leżysz resztę dnia patrząc w telefon, sprawdzasz snapchata, instagrama, fejsa i inne social media, liczenie lików, serduszek, sprawdzanie my story. Wieczorem czołgasz się do biurka, wyjmujesz lekcje i do nocy zakuwasz formułki, które i tak po napisaniu sprawdzianu zapomnisz. Kładziesz się spać zmęczona, z muzyką w słuchawkach, aby następnego dnia wszystko zacząć od nowa... 

Nastaje weekend, na który wszyscy czekają. 2 dni wolnego, oddechu, i oczywiście 2 dni  nauki na sprawdziany, oraz robienie dodatkowych kartek z zadaniami bo przecież weekend.

Robimy to codziennie, z małymi przerwami. Męczące, ale każdy musi w życiu przez to przejść. Norma. W między czasie spotkania ze znajomymi, imprezy, przyjęcia, odpoczynek. Niektórzy dorabiają sobie w weekendy w pracy, aby mieć na jakiś ciuch, buty, perfum czy co tam chce. Weekend w końcu mija i znowu. Dzień za dniem, miesiąc za miesiącem. Czas mija strasznie szybko, ledwo się obejrzysz, a już będziesz zakładać rodzinę.

W tym całym nawale pracy, nauki, codziennej rutynie trzeba pamiętać jedno ~ aby nie zwariować. Twoje życie zależy tylko i wyłącznie od ciebie i tego jak nim pokierujesz. Oczywiście nie wszystko wychodzi po naszej myśli, ba! Nawet w ciągu kilku chwil cały świat potrafi odwrócić się, przeciwko nam...


Miłej nocy :)



5 komentarzy :

  1. Wpadłam w taką właśnie, codzienną rutynę, dodatkowo powtarzając sobie: ,,byle do weekendu". Idzie zwariować normalnie. W kółko to samo, dni się nie różnią a czas nieubłaganie płynie. To trochę straszne :/ Z tą rodziną, zakładaniem jej, to z deczka mnie przerazilas no bo, faktycznie. To się "zbliża". Trochę się tego boję ale tak jak podsumowalas: moje życie zależy tylko i wyłącznie ode mnie i od tego jak nim pokieruje.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    www.to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post, mam BARDZO podobną kurtkę zimową i jest cudowna, bardzo cieplutka haha
    http://etworek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam straszny problem z organizacją czasu, dlatego rozpisałam sobie plan- tak troszkę może nie na temat, ale polecam każdemu właśnie, aby nie zwariować :)

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O Boże to takie prawdziwe. I straszne. Skończyłam właśnie szkołę i mam teraz przed sobą całe pięć miesięcy takich waszych weekendów. Trzymaj się, byle do wakacji!


    http://personallittletalks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miłe i szczere komentarze, oczywiście motywują mnie do dalszej pracy!
> Nie popieram obs/obs
> Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga, abym mogła na niego zajrzeć - jeśli mi się spodoba - zaobserwować!
> Jeśli ci się spodoba mój blog - zaobserwuj!